Polityka prywatności

I. DEFINICJE:

ADMINISTRATOR: Administratorem danych osobowych, których zasady przetwarzania opisujemy w tym dokumencie, jest MASTERGRUPA sp. z o. o. z siedzibą w Busku-Zdroju, 28-100, ul. Księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego 12, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach X Wydziała Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0001117867, NIP 6551989211, REGON 529271956;

DANE OSOBOWE: wszystkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomoczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizaji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie;

POLITYKA PRYWATNOŚCI: niniejsza Polityka prywatności;

RODO: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W;

SERWIS: serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem: https://

UŻYTKOWNIK: każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub krzystająca z jednej lub kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce,

 

II. DANE KONTAKOWE

  1. Kontakt z Administratoremjest możliwy poprzez adres e-mail: iod@mastergrupa.pl, lub adres korespondencyjny: Mastergrupa Sp. z o.o., ul. Księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego 12, 28-100 Busko-Zdrój.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@mastergrupa.pl w każdej sprawie dotyczacej przetwarzania danych osobowych.

 

III. CELE ORAZ PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W SERWISIE

  1. Dane wszystkich osób korzystających z naszej strony internetowej (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje bez skonkretyzowanych podstawowych danych osobowych lub po skorzystaniu z formularza kontaktowego ze skonkretyzowanymi danymi osobowymi) przetwarzane są przez Administratora: - w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana treści na naszej stronie internetowej ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy – podstawa prawna (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  2. Analiza i statystyka ruchu na naszej stronie internetowej, ponieważ jest to uzasadniony interes Administratora polegający na monitorowaniu aktywności i funkcjonalności naszych usług – podstawa prawna (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  3. W celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, ponieważ jest to uzasadniony interes Administratora – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora polegający na ochronie jego praw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  4. W zakresie wynikającym z wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, w szczególności w celach handlowych, marketingowych, w tym oraz marketingu bezpośredniego;
  5. W zakresie wynikającym z wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, w szczególności w celach handlowych, marketingowych, w tym poprzez rejestrację w formularzu kontaktowym, rozmów telefonicznych oraz marketingu bezpośredniego, świadczonych przez podmioty współpracujące z Administratorem Danych Osobowych;
  6. W celu zawarcia i wykonania umowy/umów łączących Państwa z nami ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do realizacji umowy/umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

 

IV. FORMULARZ KONTAKTOWY

  1. Administrator zapewnia możliwość skontaktowania się z nim przy wykorzystaniu elektornicznego formularza kontaktowego. Skorzystanie z formularza wymaga podania danych osobowych niezbędnych do skontaktowania się z Użytkownikiem i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Podanie dnych oznaczonych jako obowiązkowe jest niezbędne w celu przyjęcia i obsługi zapytania, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości obsługi. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
  2. Dane osobowe podane przez Użytkownika w formularzu kontaktowym dla potencjalnych franczyzobiorców są przetwarzane w celu rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury na franczyzobiorcę oraz w celu nawiązania ewentualnej współpracy – podstawą prawną przetwarzania jest podejmowanie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO).

 

V. KATEGORIE DANYCH

W związku z przekazaniem nam przez Użytkownika danych osobowych (przy użyciu formularza kontaktowego) przetwarzane będą następujące kategorie danych:

  • podstawowe dane identyfikacyjne (imię i nazwisko);
  • dane dotyczące zamieszkania;
  • numer telefonu kontaktowego;
  • adres e-mail;
  • inne dane podane przez Państwa;

 

VI. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi lub realizowania zamówienia, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora.
  2. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.

 

VII. UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA

  1. Użytkownikowi przysługuje prawo:
    • dostępu do treści danych;
    • do usunięcia, ograniczenia i sprostowania danych;
    • do przenoszenia danych;
    • do sprzeciwu względem przetwarzania danych;
    • do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego sie ochrona danyc osobowych;
  2. W zakresie w jakim dane Użytkownika przetwarzane są na podstawi zgody Użytkownikowi przysługuje prawo wycofania zgody – osoba, której dane dotyczą, ma prawo ją wycofać w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem tej zgody.

 

VIII. ODBIORCY DANYCH

    Dane osobowe Użytkowników mogą być przez nas udostępniane następującym kategoriom podmiotów:
    1. Podwykonawcom (podmioty przy pomocy których przetwarzane są dane osobowe):
      • z zakresu doręczania korespondencji i przesyłek;
      • informatyczne; - płatnicze;
      • księgowo – finansowe;
      • prawne; - audytorskie i kontrolne;
    2. Podmiotom współpracującym (podmioty, które biorą udział w wykonywaniu łączących nas umów):
      • centra handlowe;
      • doradcy leasingowi i finansowi;
      • podmioty wynajmujące powierzchnie handlowe;
      • podmioty obsługujące rynek nieruchomości związany z lokalizacją punktów gastronomicznych;
  1. Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

 

PRZEKAZYWANIE DANYCH DO PAŃSTW TRZECICH LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWYCH

Dane osobowe Użytkowników nie są przekazywane do państw trzecich, tj. poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

 

X. AUTOMATYZACJA I PROFILOWANIE

Administrator Danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie dokonuje profilowania Państwa danych osobowych (art. 22 RODO).

 

XI. PLIKI COOKIES NARZĘDZIA ANALITYCZNE

  1. Administrator udostępniając treści w ramach Serwisu stosuje pliki cookies tj. pliki stanowiące dane informatyczne, które przechowywane są w urządzeniu końcowym (np. komputer, telefon, tablet) Użytkownika Serwisu.
  2. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    1. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania z Serwisu; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie osoby korzystającej z Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają z Serwisu, co umożliwia ulepszanie struktury i zawartości Serwisu;
  3. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika Serwisu.
  4. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    1. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu, pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    2. „funkcjonalne i analityczne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej oraz umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu itp.;
    3. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom Serwisu treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  5. Podczas pierwszej wizyty w Serwisie wyświetlana jest Użytkownikowi informacja na temat stosowania plików cookies. Korzystanie z Serwisu oznacza konieczność przetwarzania „niezbędnych” plików cookies. Przetwarzanie innych plików cookies możliwe jest po wyrażeniu zgody na wykorzystywanie plików cookies, zgodnie z postanowieniami niniejszej Polityki. Zgodę zawsze możesz wycofać, zmieniając ustawienia plików cookies w Twojej przeglądarce. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu końcowym Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  6. Administrator informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  7. „Reklamowe” i „analityczne” pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu mogą również pochodzić od partnerów Administratora i być wykorzystywane na cele analityczne i marketingowe. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w polityce prywatności danego partnera. Administrator wykorzystuje poniższe narzędzia analityczne i marketingowe.
  8. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych w związku ze stosowaniem funkcjonalnych i analitycznych plików cookies przez Administratora, jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na zapewnieniu najwyższej jakości usług świadczonych w Serwisie, w związku z wyrażoną przez Użytkownika zgodą na ich zapisywanie (osobną dla plików analitycznych, osobną dla plików funkcjonalnych).
  9. Przetwarzanie Danych osobowych w związku z wykorzystaniem funkcjonalnych i analitycznych plików cookies jest uzależnione od uzyskania zgody Użytkownika na wykorzystanie (osobno) funkcjonalnych i analitycznych plików cookies za pośrednictwem platformy zarządzania zgodą cookies. Zgoda ta może być w każdym momencie wycofana za pośrednictwem tej platformy.
  10. Jeżeli Użytkownik chce uzyskać więcej informacji na temat poszczególnych plików tych kategorii tj. nazwy poszczególnych cookies, opisu działania, okresu ważności i pochodzenia, należy kliknąć przycisk „Informacja o cookies”, który znajduje się na stronie Internetowej Serwisu lub przycisk o tożsamej treści dostępny w stopce każdej podstrony Serwisu. Po pojawieniu się bannera cookie należy wybrać przycisk „Zarządzaj cookies” i następnie rozwinąć listę „Analityczne pliki cookie” albo „Funkcjonalne pliki cookies”, następnie znajdujący się pod każdą z list przycisk „Szczegóły”.

 

XII. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.
  2. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności